Lucy's jurk

En daar is de lente! Het warme zonnetje nodigt uiteraard uit voor een leuke lentejurk. Voor dit project ging ik zelf aan het tekenen. Het idee: een hemdjurkje met afgeronde kraag, plooien en korte, omgeslagen mouwen. Ik doopte het kleedje 'Lucy's dress'.



Enkele weken geleden kocht ik bij modecoupon een lichtblauwe katoen met gouden ananassen. Bij het zien van de stof kwam het patroon in mijn verbeelding tot leven. Nu nog op papier zetten en proberen. Na verschillende kladversies was ik uiteindelijk tevreden met het resultaat. 
Momenteel ben ik bezig met het digitaliseren van het patroon in maat 86/92. Wellicht komt de link naar het patroontje binnenkort op m'n blog!


Dit weekend beloofd stralend te worden. Ideaal om het kleedje dan buiten te testen :-).



 

 

Patroon: eigen patroon - Lucy's dress 
Stof: modecoupon


Benieuwd naar jullie reacties over deze jurk! Alvast bedankt voor je bezoekje!!

Labels: , , , , , , , , ,