Welkom zonnetje!



We hebben lang moeten wachten, maar dit weekend zou ze present zijn... het zonnetje! 
Er liggen hier alvast een hele hoop zomerkleertjes klaar die schreeuwen om gedragen te worden. Al moet ik zeggen dat de afwezigheid van de zon mijn meisjes er niet van weerhouden heeft om deze outfitjes (binnen) al te dragen. Het zijn sowieso warmbloedige kindjes die niets liever doen dan al hun kleertjes uittrekken. Ideaal zijn deze speelbroekjes, want ze zijn niet van hun lijfje te slaan, ze zijn er gek van!


Origineel is deze outfit al lang niet meer, maar ik ben echt super fan! Het speelbroekje (playpants ) van Madeitpatterns is dan ook een schot in de roos. Om de broekjes iets meer shortgehalte te geven, deed ik de aanpassing die heel duidelijk op de blog van Laurence (Blanche) beschreven staat.


Het shortje combineerde ik met het nieuwste patroon van Beletoile: de Isa sweater/jurk. Ook een schot in de roos. Een ideaal basispatroontje dat ik eerder al gebruikte. Voor het truitje van Fien (rood) gebruikte ik het basissweaterpatroon zonder aanpassingen. Zoals je kan zien valt deze redelijk kort (toch bij haar). Ik verlengde de sweater van Louise (blauw) met 3 cm en deze valt nu perfect!



Ik twin mijn twins niet super veel, maar toen ik deze stofjes zag liggen in modecoupon kon ik er niet naast grijpen. Ze zijn super schattig en roepen echt de zomer op! 


Nu duimen dat de weersvoorspellingen kloppen en de meisjes deze outfitjes dit weekend buiten kunnen dragen!


Dankjewel voor je bezoekje!

Patroon trui: Isa sweater/jurk
Patroon shortje: Playpants van MadeitPatterns
Stof:  modecoupon