Lente outfit in double gaze en see you at six.


De zalige temperaturen van de voorbije dagen vragen luchtige outfits. Dit weekend paradeerde Fientje rond in een nieuwe outfit. 



Ik maakte een broekrok (stofvoordurfhetzelvers3). De broekrok tekende ik iets wijder om wat meer zwier te krijgen. Hiervoor tekende ik het pand 5 cm breeder. Ook voorzag ik aan de taille een knooplint (staat ook mooi uitgelegd in het boek!).
Voor deze broekrok koos ik een stofje van de vorige collectie van see you at six. Zalig vind ik deze!!




Als bovenstuk tekende ik zelf een shirtje uit met aangeknipte mouwen. Ik voorzag het achteraan van een splitje dat sluit met een drukknopje. Aan de mouwtjes naaide ik een extra boordje.
Het shirtje maakte ik in een zachte tetrastof.



Dankjewel voor je bezoekje!


patroon broekrok: stof voor durf het zelfvers 3
Stof rokje:  See you at six (modecoupon)

patroon shirt: zelfgetekend
stof shirt: Modecoupon